Cabot trail dag 2

21 juli 2017 - Toronto, Canada

Na een lekker ontbijt gaan we weer op pad. Vandaag besluiten we naar het noorden te rijden en er was kans op regen en onweer. Nou dat kwam ook even naar beneden met een paar goede flitsen in de verte. Maar als we eenmaal er zijn is het droog en wordt het weer zonnig en warm. Paar mooie vogels gezien. Jan van Gent , een gele leek wel kanarie , en golden Eagles.( Steen arend). We hebben daar heerlijk geluncht , ik had Poutine een gerecht uit Canada ( patat met jus en gesmolten kaas). En vanavond lekker bij de bakker gegeten panini is hier gewoon een tosti maar dan andere vulling met kip mozzarella, salsa en zure room. Ook lekker. Nog 1 nachtje hier. Nu met ventilator vannacht was het extreem warm maar wilde Ton de eigenaar niet meer lastig vallen s Avonds laat.Maar nu is het iig ook minder warm dan gisteren dus dat is mooi.
Morgen de skyline trail wandelen. Met mooi uitzicht over de cabot trail aan de andere kant van het eiland. En hopen dat er misschien dan toch een eland rondloopt. Of een blackbear.