cabot trail wandeling Franey 7.5 km zware klim wandeling 430 m

20 juli 2017

Vandaag.van Baddeck naar Zzzzmoose gereden waar we in een cabin verblijven. Geen koelkast t.v. gebruiken we toch al nooit op vakantie en douche en toilet bevonden zich in ander huisje.maar wel je eigen badkamer en wc.De accommodatie is van Nederlanders uit Rosmalen. Puur toeval dat ik deze boekte. Vond het wel leuk Om An de zee. En de prijs was ook leuk voor deze omgeving.
Vandaag wikde we de Franey trail wandel en ik wist een zware wandeling omhoog meet soms trapjes tussendoor flinke rotsblokken omhoog stevige klim en maar hoger en hoger. En dan eindelijk de beloning mooie uitzichten. Na een tijdje genieten en heel wat water gedronken te hebben want het is eigenlijk veel te warm ( 1 man die bovenkwam wrong zijn t shirt uit waar het water eruit stroomde, echt bizar) ja onze shirts waren ook nat maar niet zo. De terugweg liep makkelijk er maar nog steeds oppassen voor zwikken. Her en der keutels van denken we een eland want die leeft ook in dit gebied. En de Coyote worden we ook voor gewaarschuwd. Daarna nog een stuk van de cabot trail gereden. Lekkere zeelucht. Lekker buiten gegeten bij een soort snackbar fish en chips . Hamburger met patat ,was allemaal erg lekker. Morgenochtend Hollandse pannenkoeken.