2 de keer de Skyline trail gelopen en weer een eland

23 juli 2017 - Petit Étang, Canada

Aangezien we gisteren een eland hadden gezien wilde we vandaag nog een keer de Skyline trail doen Maar dan anders om. En ja hoor Barry spotte dit keer een eland en die kwam goed in het zonlicht en liet zich mooi fotograveren. Met de telelens zijn deze foto s gemaakt. Verder zagen we ook weer de spechten van gisteren moeder en kind. Kwamen. De Nederlanders tegen die we bij hopewell ontmoet hadden. Dus leuk om weer even bij te praten. Gisteren hadden we het vlakke pad eerst. Maar als je die andersom neemt is het toch ook ff doorzetten. Zeker voor de ouderen die eerst dus makkelijker lopen als ze naar beneden gaan en dan heb je het niet Op door Maar andersom is dat dus ook ff doorzetten. Maar lang niet Zo heftig als de klim van de Franey. Dat was echt klommen en de verstikken waren daar erg prettig bij.
We hadden 1 motel overnachting gecanceld en besloten weer terug te gaan naar Baddeck aangezien dat een uurtje rijden was en dat morgen weer een uurtje scheelde als we naar Memramcook moeten rijden . En hier kon ik ook wassen en Michelle en Barry zwemmen.
Dus alles is weer fris. Want na iedere wandeling is je t shirt flink nat.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade