9 juli outlet en Algonquin park

10 juli 2017 - Dwight, Canada

Vanochtend begon de dag bewolkt, na weer een heerlijk ontbijt vertrokken we eerst naar de Walmart. Alvst de inkopen gedaan ook voor de lunch. Daarna naar de oulet. En de zon scheen volop dus weer lekker warm. De mannen weer voor hardloopschoenen geslaagd . En ook nog t shirts gekocht bij levi. Toen was het alweer 13.00 voor we vertrokken naar Algonquin. 2,5 uur rijden. In het begin nog erg druk op de weg richting vliegveld daarna lekker relaxed gereden. Was lang geleden dat ik in noord amerika gereden heb. Maar de automaat en grote wennen snel. Onderweg nog een hertje gespot en een dood stekelvarken. Vlak voor het park nog bearspray gekocht en muggen hoofd netjes . Die we al gebruikt hebben . Om 18.00 in het park gegeten, en verder op zoek naar wildlife. 3 bevers, 1 vos , eekhoorntjes en op sommige plekken vele muggen en nu valt het nog mee in mei was het een ramp met de hoeveelheid muggen.  Om 21.00 ziijn  we weer terug bij het hotel in Dwight.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. (O)ma:
    10 juli 2017
    Wat fijn dat jullie het zo met het weer treffen.jammer dat ik het Skype bericht heb gemist. Hier alles goed.

Liefs xxx