10 juli. Wandelen algonquin park

10 juli 2017 - Algonquin Park, Canada

Vandaag was het plan wandelen in Algonquin park. De mizzy Lake zou een wandeling van 11 km zijn waar meer wildlife te vinden was. Dus die wandeling gestart.6 uur stond min. voor. Maar al gauw merkten we dat het toch een lastige wandeling zou worden met ondergelopen stukken en waar je niet ff flink kon doorstappen. En voor de muggen hadden we lange te warme kleding aan en de zon brak door de temp van 16 Gr ging snel omhoog. Dus toch maar weer terug om de bat Lake te gaan doen waar van de week een beer gespot was en deze was de helft korten en iets makkelijker te wandelen. Nog steeds met natte stukken of ondergelopen. Maar het was flink doorlopen de aanwezigheid van de vele muggen ondanks ons hoofd netje en muggenspay . Ze beten gewoon door de kleding heen. Met name mijn blouse bij de ellebogen waar het wat strakker zat maar ook door de fleece van Bar. Dus na deze wandeling geen andere meer gedaan. Lekker terug bij hotel daar zijn Michelle en Bar nog in de kano gestapt en waar de muggen waren geen idee.Het is nu hier 17.42 en gaan eten bij ons motel Spring Lake.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Loes:
    11 juli 2017
    Brrr muggen, dat is op plaatsen in Schotland ook zo erg.
    Jammer maar zullen genieten vast van de andere dingen daar.