zaterdag laatste reis dag naar Toronto ,

29 juli 2017 - Toronto, Canada

Vandaag weer aangekomen in Toronto. Kwamen nu vanaf de andere kant Toronto in. De wijk met ook zwervers. Mensen die het wat minder hebben. Daarna komen we in down town waar we de auto in China town parkeren en gaan lopen door de druk bewandelde straten. We hadden alwat getrommel gehoord. En een draak gaat zo de ene winkel in en daarna naar de andere winkel terwijl andere mensen trommelen grappig om mee te maken. Ook wat vuurwerk gaat er 1 keer af. Daarna lopen we ook naar Kensington market. Beetje hippie achtige buurt. Maar wel gezellig met live muziek her en der. Ook zien we een man bepakt en bezakt en ook zijn hond draagt zijn eigen bagage op zijn rug .
Daarna rijden we naar ons hotel gaan zwemmen ,binnenbad maar je kan ook buiten zitten. Savonds uit eten bij the Keg een luxer restaurant. En terwijl we erheen rijden zie ik dat het nog steeds 26 Gr is. Dat is hier pas een paar dagen zo, want een vrouw die ik sprak dacht dat we het slecht getroffen hadden zij had het over koud nat weer en woont twee uur rijden boven Toronto. Maar nee dat hebben wij niet gehad. Jassen bleven op de achterbank alle dagen zon met een enkel buitje toen we een lange auto rit hadden dus dat was niet erg. We hebben weer ontzettend geboft zoals we tot nu toe altijd hadden in Amerika of Canada. Nou ik ga slapen morgen vliegen om 17.30/ 18.00 vlucht van 7,5 uur.