Napels, Vesuvius en Pompeii

25 april 2018 - Napels, Italië

Vandaag om 7.00 aangemeerd, om 8.00 gingen wijzelf van boord. Daarna naar het centraal station gelopen en daar de metro gepakt naar Pompeii scavi. Daar de locale bus genomen naar de Vesuvius retourtje 6,40 pp.metro voor 3.10 enkele reis. Dan alleen nog entree 10 pp voor de Vesuvius. Jammer dat we niet rond konden lopen bovenop. Zagen wel mensen op de andere kant op de rand. Aan de andere kant was het.niet erg erg warm aan de kant die we omhoog moesten en koeler aan de andere kant. Daarna weer met de bus naar beneden al die eigenwijze auto s die na het toereren van de bus toch proberen samen door de haarspelden te gaan. Bij Pompeii stoppen we ook weer op dezelfde halte als bij vertrek en lopen zo de ingang van Pompeii mistry in. Na een uur hebben we het wel gezien. Van alles wat gezien en verder lijkt het op elkaar. Daarna weer naar de metro en terug naar Napels. Terug naar de boot gelopen. Moet ook wel want de desserts afslaan is toch moeilijk en anders is mijn 11kg er zo weer aan. ;). Om 19.00 vertrekken we weer richting Rome