23-4

24 april 2018

‌Vandaag 23-4 een dagje zee, dus lekker rustig ontbijten . Gaat weer iets anders als op de Carnival Legend. Maar in ieder geval french toast voor Michelle waar ze zo gek op is. Het is lekker zonnig met wind. Michelle en ik zijn eerst in de jacuzzi geweest en later na de lunch( voor mij kip tortilla s met wat groente en fruit) vaste schoenen aan gaan we in een tuig de hoogte in en leggen een parcour af. Over draden en stukjes hout. Best hoog en dan de wind erbij kriebels in mijn buik maar toch 1 rondje afgemaakt. Michelle gaat 2 keer zowel een linker als rechter kant om te kiezen. Twee verschillende parcours. Daarna lekker in de zon gelegen. Aan het eind van de dag wagen we ons op een band de glijbanen af. Dat blijft niet bij 1 keer. En daarna toch tijd om ons om te kleden om shique naar het diner te gaan. Eindelijk mijn jurkje aan die ik gekocht had na 11 kg lichter te zijn. Helaas als elwe bij het diner aankomen schijnen we net de dolfijnen gemist te hebben. Na eten nog een show in het theater met een afterparty Gisterenavond was trouwens ook leuk . We gingen van het ene feestplek met zijn allen naar het volgende begeleid door Mike de cruise director. Die wel weet hoe je een feestje moet organiseren. En de Amerikanen die de meerderheid aan boord zijn spelen ook alles mee zowel overdag als s Avonds als er wat georganiseerd wordt. Overdag bij het zwembad ook entertainment. Aangekomen in Sicilië.

1. Loes:
    Klinkt goed
  2. Wil en Sjaak Vendrig:
    24 april 2018
    Ik heb het idee dat ik ook een beetje op vakantie ben😎💥